מתי

איפה

רכיבת ספמטבר בסימן שנת חדשות טובות לאופניים

ספטמבר הגיע ואנחנו ממשיכים לרכוב וממשיכים לדרוש תשתיות אופניים!
נזכיר שוב במילה את כל ההישגים שהתרחשו לאחרונה – ירופאן התחילה פעילות והפיילט נראה שמצליח, נפתחה מסילת אופניים ראשונה, שפכו את האספלט במסילה החדשה בין סולם יעקב לצומת פת ועוד הפתעות בדרך. אבל אם לא נדאג להמשיך ולדרוש תשתיות טובות יותר, השבילים האלו יישארו על הנייר, וחבל.
אז אם אתם רוצים להראות שיש תמיכה לשבילים, בואו לרכוב איתנו! נתכנס בעירייה בשעה 19:00 לרכיבה משותפת שבסופה נשב לאכול פיצה*, עוגה, לשתות בירה ולדבר איך אפשר להמשיך להיאבק. הרכיבה עצמה היא כשעה, מוזמנים להצטרף בכל שלב או ישר לבירה בסוף 🙂
בואו בשביל המחאה, תישארו סתם כי כיף!
מיקום : כיכר ספרא
זמן : יום חמישי 02.09, 19:00
*מי שרוצה להזמין פיצה מוזמן לפנות בתחילת הרכיבה אל אחראי הפיצות.
**הרכיבה היא על אחריות הרוכב. תביאו מים, ואם קר, אז עוד שכבה.
עוד כמה הערות (באדיבות החברים התל-אביבים):
*אנחנו בקטע של לעשות שמח, לראות ולהיראות. מוזמנים להביא משרוקיות, פעמונים, אורות, תחפושות, ואם יש לכם הגברה: מו-זי-קה!

  • הרכיבה בקצב נוח ושווה לכל רגל. לא צריך להיות בכושר עילאי או להביא אופניים של מקצוענים. מדובר ברכיבה קבוצתית על הכביש, שם כולנו שומרות אחת על השני.
  • למי ששואל\ת – הכול חוקי ואין צורך באישור מהמשטרה. אנחנו שומרים על חוקי התנועה.
  • הרכיבות הן חלק מתנועת מסה קריטית, ומתקיימות כל חודש במאות ערים בעולם. זו תנועה ללא מנהיגות, וכל מי שרוצה להשתתף באירגון הרכיבות מוזמנ/ת מאוד! רצוי גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/groups/BikeJerusalem/
    נ.ב. – רוצים לקבל עדכונים לקראת רכיבות? ערוץ וואסטאפ להודעות לפני אירועים (ערוץ! לא קבוצה! שולחים הודעות רק לקראת אירועים)
    https://chat.whatsapp.com/4wdbjwTwqHa4AXtkTevmYB